Advies

Hoewel wij overtuigd zijn door de kracht van onze methoden, staan nooit onze methoden centraal, maar uw vraagstuk. Dit betekent dat we uw vraagstuk met u scherp zullen krijgen en vervolgens geëigende methodieken in zullen zetten.

Meestal willen we zicht krijgen op wat er werkelijk speelt door te starten met een ongeschreven regels diagnose. Juist omdat we dan grip krijgen op een goed veranderproces. En dat bepaalt de uitkomst.

Of we beginnen met de ongeschreven regels of niet, uw vraagstuk, uw mensen, uw organisatie kan om andere acties vragen. Anders dan andere organisaties, dan andere vraagstukken, op andere momenten, op andere manieren.

Afgeleid van het beoogd resultaat en de beoogde doelgroep, kiezen we met de klant voor de meest effectieve werkvorm. Plezier is daarbij regelmatig een succescriterium. Voorbeelden van het brede pallet waar we uit putten en waar we met u een keuze uitmaken om met u verandering te realiseren zijn: Trainingen met veel interactieve oefeningen, coaching met behulp van individuele profielen zoals Insights, werken met acteurs (regievormen of zelf oefenen), (bord)spellen, film, buitensportactiviteiten, creatieve trainingen, muurposters - vaak geïnspireerd op Alice in Organisatieland - , rubrieken in uw interne nieuwsbrief, uw intranet, boekbesprekingen.